Соціальні проекти робимо з Worksection

11Як координувати великі проекти, такі, як «Зробимо Україну чистою»? Координація такого масштабного проекту, навіть в рамках одного міста —  вкрай непроста справа. Володимир Гаркуша, один з координаторів проекту знайшов спосіб полегшити роботу собі і волонтерам — він використовує для постановки і відстеження завдань спеціальний онлайн-сервіс Worksection.

«Ми вибрали Worksection для планування завдань і управління своєю проектною роботою, тому що він функціональний і дуже простий у використанні. У нашій команді безліч волонтерів самих різних професій, інтересів і віку, для нас важливо, щоб сервіс був зрозумілий всім».

Worksection — сервіс, який допомагає керувати командами, вести проекти і завдання. З ним все листування, терміни та етапи роботи знаходяться в одному місці. Плюс, відносини керівника проекту і виконавців абсолютно прозорі — всі бачать, як протікає робота; команда знає хто і що повинен зробити, керівники розуміють в якому стані проект, що зроблено, що належить і скільки витрачено ресурсів. Система дуже дисциплінує колектив і менеджерів. Завдання більше не ставляться по телефону, відповідно, нічого не забувається, а якщо терміни порушуються — видно з чиєї вини.

«Ми завжди йдемо на зустріч соціальним ініціативам і готові співпрацювати з ними безкоштовно. Так у нас з’явилося чимало друзів і партнерів і ми будемо раді новим знайомствам» — коментує один із засновників сервісу Чингіс Барінов.

Зручність Worksection підкорила й активістів популярного громадянського телебачення spilno.tv. Ось, що пише про це один з координаторів, Олег Лепрік: «На даному етапі Worksection використовую для інформування діяльності ІТ-групи перед іншими функціональними підрозділами. Вибрав за простоту і зручність інтерфейсу, що дуже важливо для людей не з айтішного сектору»

З 9 квітня сервіс став доступний у версії українською мовою, що очікувано порадувало багатьох патріотично налаштованих клієнтів.

На даний момент, сервісом користуються компанії в чотирьох країнах світу, а в 2014 році запланований вихід на ринки країн Європи. За п’ять років існування, сервісом користувалися більше 12000 компаній. Серед вдячних клієнтів такі відомі назва, як «Українська Правда», Tickets.ua, Privatbank, Burda Ukraine, телеканалу «1 +1», PROMODO, Comfy, COXO, Ашманов і партнери, Hyundai, MTS, а також соціальні і громадянські проекти.

Запись опубликована в рубрике блоги, Разное с метками , , , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.